Sms till J

Done. Nu har har jag skickat smset till J. Japp idag satte jag sista spiken i kistan. Var kul så länge det varade. Men orkar inte med honom mer. Måste ha en kille som vet vad han vill och är säker på sina känslor. Om det nu handlar om att han har blivit sårad, av ngn sedan tidigare och att detta gör honom tvekis. Jo tjenare vem fan har inte blivit sårad. Men likt förbannat så tar man ett djupt andetag och går vidare. Någonstanns lär man ju veta vad man känner och inte känner, skumt annars. Vågar knappt titta om det kommer ngt sms. Men har lovat mig själv att sluta vara feg, ta tjuren vid hornen och ta tag i saker som är obekväma. En sak som jag kan bocka av i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0