FLYTTAR!



Jag har fått ny lägenhet! och genom att sälja den jag har i en stor stad i sverige :) så kommer jag förhoppningsvis tjäna tillräckligt med pengar till att BÅDE betala av studielånet OCH resa på långresa med C nästa höst. härliga tider.

Men, kruxet blir att få plats. Nu har jag blivit van vid mina 65 kvadrat och ska alltså ner på 26. Men, MEN... den ligger MITT i stan. 200 meter från stationen och det är en HYRESRÄTT. Det är sjukt. det är i snitt 13 år i kö på lägenheterna där. HUR kunde jag få den undrar jag då. Men bra är det och S är gladrare än nånsin.


Jag kommer bli granne med C. Iallafall nästan. Krypavstånd från vår favvis kareokebar dessutom.


UNDERBART!



Kommentarer
Postat av: Jessi

Grattis till lägenheten :D

2008-07-31 @ 13:33:38
URL: http://jessi91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0