Gårdagen, fest, shopping, mys och hångel.=) =) Idag skrivande av D uppsats med bakfylla =(

Gårdagen var riktigt riktigt magisk. Shopping med S, japp nu mera har man rätt stadig kassa. Eller stadig och stadig, vi har ju inte längre CSN pengar utan lön. Efter shoppingen gick vi å åt Chinamat och drack rödvin, lyx om inte. Bredvid oss satt ett gäng på 6 personer, med världens sötaste bäbisar, vi kunde bara inte sluta titta på dem. hmmm vi kände våra biologiska klockor ticka, eller snarare slå likt bongotrummor. Halvvägs hemma hos mig ringer min kära mamma och undrar var fan vi håller hus, eftersom hon tycker att vi ska sitta duktigt vid våra datorer och skriva på vår D uppsats, inte riktigt våra planer alls, eftersom jag precis varit och köpt alkohol till ett halvt regemente. Vi gick hem och ringde till pappa och sa att det inte alls var mkt kvar, hmmm det var det, för idag har vi suttit 6 timmar och skrivit, detta trots bakfylla. Lugnade ner pappa och därefter dacks det vin =) S blev lite full i början, hahhah kan verkligen avgöra när hon blir trött eller full, hon får snuva då =) Love it. Senare drog vi till vårat stamställe och där behövde vi inte ens visa ID, vakten sa "välkommen hem tjejer". Visst skulle man kunna få ångest över detta, att vi är välkända där, men vaddå, vi är ju poppis och dessutom är det, det bästa stället, vi har alltid kul där=). Min nya hårfärg gjorde så mycket succé att jag hittade en stencool kille, ap snygg, tatueringar över hela armarna, hahaha honom skulle min mamma falla död ner om hon såg, han skulle nog inte bli insläppt i vårat hus. Men kul var det att kyssas med honom. Han blev dock skitlack när jag sa att han inte fick följa med hem, vaddå, S bodde hos mig i natt å hon har redan sett mig ha sex en gång, å det räcker, dessutom bor jag i en etta. Så nej jag tror inte det. Idag har vi skrivit på uppsatsen och nu äntligen ska vi ge oss. S ska hem till sin J, japp hon har kille, riktigt jävla avis på det där, hon kan intyga detta för i veckan ringde jag henne och var skit sur, var nog inte trevlig och dessutom snackade jag dalmål. Återkommer snart.

Ha en trevlig helg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0