Lördag kväll

Andra dagen med vin, jag och S börjar ladda inför ännu en helkväll på vårat uteställ, som vi  ibland klassar som vårat hem, i alla fall på helgerna. Har aldrig tråkigt där =). Igår på bussen hörde vi ngr killar som sa ngt som "var snäll och sära på benen", varpå S säger till mig "det här är en replik jag skulle vilja höra",ahhahaha trodde att jag skulle dö av skratt. Skrattade ända till stan... Vi hade som alltid en grym förfest och sedan ut, där vi konstaterade nöjt att vi var snyggast =) jaa det tyckte andra också, för vi fick båda ragg =) S ler lyckligt idag efter natten å jag hmmmm, han vart kung på att kyssas, men han hade konstigt namn, å var lika gammal som min lillasyster, 20. Så jag fick hongla, men inget mer.... Tyvärr gick våran roliga kväll på 1000 kronor, dvs 4 cosmopolitan å killarna i baren retade oss tillsist och sa "vi kan ju bara återanvända era glas", varpå jag skriker ilsket " ingen dricks där". Idag tar det emot att dricka lite, men det funkar ändå. Nästa helg ska jag till Mr Manipulation, bo där en hel helg med ngr andra och S frågar mig VARFÖR och ÄR DET SÅ BRA? Mitt svar ärbåde JA och NEJ. Ja för att jag gillar spänningen och attracktionen som finns där, man vet att ngt kommer att hända men samtidigt NEJ för att jag trillar dit igen, hur fel det en har varit mellan oss under årens lopp. Men behöver verkligen testa och se, pluss att jag ska vara så jävla snygg att han måste bita sig i tungen. Nu jävlar. Min mamma sa förra sommaren "Ni har ju inte kommit över varandra, jag trodde att mitt jag förbjuder er att träffas skulle hjälpa, men det gör det inte". Nej det är just det, vi har haft sex år på oss att bli tillsammans, han har aldrig någonsin erkänt sina känslor för mig, inte förrän ett halvår sedan å de orden han sa ja sedan dess kan jag inte sluta hoppas. han är som en drog som är jag beroende av, å som jag inte kan leva utan, inte vill leva utan. Fan också. Varflör ska man bara inte kunna släppa sitt förflutna gå vidare och lägga det där bakom sig? Men det är väll som alla andra beroenden. Vill man inte kan man inte,

Hoppas att ni har en grym kväll.

PS Jag och S pratar om sådant ni killar bra gärna skulle vilja veta och behöva veta =) Hahaha tänk om ni visste ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0