upp fräshad och myskväll med L

Yyeyeyeey. nu har jag blivit upp fräshad. Är från och med ikväll brunett, shiit vad snyggt det blev. Fick proffshjälp av L och vi dricker lite vin, ja lite vin jag menar det, för jag ska upp och jobba i morn. hmm nu har vi fått nytt datum för vår D uppsats,,, usha. S lite panik, men vi klarar det. Vi är ju bäst =) Ska bli så skönt att lägga den där på hyllan. Dock har jag ngr slarv rester kvar att göra, man tänker alltid, de ska jag göra sedan, det där sedan är livsfarligt. Händer aldrig. Nu jobbar jag ju, å alla som gör det vet ju att man knappast sätter sig hemma och pluggar direkt. Men men. De ska göras de med. Nu ska jag mysa med L ett tag till hon är så gooooo. Love here =) Sedan hem och sova, bara för att gå upp piss tidigt och ny dag på jobbet, idag kände jag mig som torka bajs drottningen / pärlplatte, men vaddå, det är ju förskolan. =) Gillar mitt jobb i alla fall. Man ska vara glad att man har det. God natt alla. Hoppas att det gick bra med skrivandet idag S. Love you toooooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0