S dejt och grym grym kväll - Ps älskar ordet grym =)

Tja efter en underbar romantisk kväll med mina allra super polare, med vin och grymt god mat. Mkt mkt mkt trevlig kväll. S tog mod till sig och ringde J tillsist med mkt mkt mkt mkt övertalning från mig och E. Hon tyckte att han skulle ringa, men va fan, kan ju inte bara vara killarna som ska ta det första steget. hahahaha hon fick lov att ringa hem till honom, vilket är så mkt svårare. =). Så nu, jappp hon har en dejt på fredag. yeyeyeyeeyyey nu är det bara jag kvar som det fattas för. hskwdahöi. I morgon ska jag och E ha en grym grym dag/ kväll, vilket vi alltid har, å i helgen ska vi ha det grymt grymt kul, vi ska  tyvärr bo hos ;Mr Manipulation, vet inte hur det kommer att gå, men den som väntar får se. hehehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0