Fyyyyy

Fan fan också stakars dig S. Inge kul alls. Varför var vi tvungna att gå, bara för att vissa av våra polare såg så jävla bra ut och stod där å var så jäkla äckligt kära. Tänk om vi hade stannat ngr minuter till. Vet inte när L skulle ha sin fest, om det inte är på lördag, kan du ju be dem att gå ut med dig. Fan du måste ju ha hans nummer. Kan försöka ringa till H igen ikväll. Klart att du inte ska ge dig, sättet han behandlade dig på dagen efter var ju allt för bra. Love you. Hoppas att din dag har varit toppen. Hahaha gjorde succe på jobbet idag. Jepp detta kan jag minsann =)


Kommentarer
Postat av: Emma

Har fortfarande svårt att bestämma mig för vilken färg som ska sättas i mitt hår. Hjälp mig! det finns bilder på min blogg, andra inlägget. Tack :D

2008-08-11 @ 19:55:04
URL: http://regalemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0