fan fan fan

ja. den där killen var riktigt söt.. och vi skulle ses på samma uteställe igår. jag och C gick dit. stannade till ett o han hade inte kommit då så vi drog vidare. Det var dumt. 10 minuter efter så hade dem kommit dit tydligen. Problemen hopar sig. jag kan inte släppa honom min magkänsla är så pass stark. Sättet han sa hejdå på igår, sättet han låg och höll om mig framför de andra på morgonen. Hur han pussade mig i pannan...

jag kan få tag i hans nummer Tjejen som var med är kompis till honom och hennes nummer har jag. Men jag vågar inte riktigt. Ska jag ringa henne eller ska jag vänta tills nästa helg, hitta nån annan än C att gå ut med (eftersom hon är i sthlm) och hoppas att han e där då också?

Jag är sämst på att vänta. Jag vill ha hans nummer!

Hur ska man göra?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0